ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

اَبَرپروژه «چشمه نور» یک طرح اقتدار آفرین ملی است 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین اعلام کرد: اَبَرپروژه «چشمه نور» یکی از طرح‌های اقتدار آفرین ملی است که با پشتوانه مصوبه کمیسون ماده ۲۳ و ۲ ردیف اعتباری، به عنوان یک پروژه عملی و موثر تصویب شده و ما امیدواریم که برکات این پروژه به نفع کشور و جهان اسلام باشد.

در مراسم اختتامیه هفته پژوهش، سعید وکیلی به تأکید بر اهمیت پژوهش به عنوان یک ابزار تصمیم‌گیری اشاره کرد. او با بیان اینکه پژوهش به دنبال حل مسائل است، اظهار داشت: در گذشته دو سال، تمرکز ما در استان قزوین بر حل مسائل اساسی مانند موضوعات آب، احیای دشت قزوین، حوادث جاده‌ای، انرژی و گردشگری بوده و تاکنون توانسته‌ایم پژوهش‌هایی ارائه دهیم که به حل این مسائل کمک کنند.

نگاهی به آینده با چشم امید

وکیلی اظهار داشت: موضوعاتی مانند آب، احیای دشت قزوین، حوادث جاده‌ای، انرژی و گردشگری از جمله مسائلی است که در اولویت‌های پژوهشی ما قرار دارد و ما سعی داریم با انجام پژوهش‌های مؤثر در این زمینه‌ها به حل مشکلات بپردازیم.

توصیه به پژوهشگران برای بهره‌وری از منابع اسلامی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین به پژوهشگران توصیه کرد که در پژوهش‌های خود از منابع اسلامی و قرآنی استفاده کنند. او گفت: استفاده از منابع اسلامی و توجه به اصول دینی در پژوهش‌ها می‌تواند به برقراری ارتباط میان پژوهش‌های انجام‌شده و اهداف اسلامی جامعه کمک کند.

سند آموزش علم و فناوری به عنوان مرجع عملی

وی ادامه داد: در استان قزوین سند آمایش علم و فناوری تهیه و تدوین شده و به همراه دستگاه‌های اجرایی و پژوهشگران، ما کارهای مربوط به سند برنامه توسعه علم و فناوری را نیز انجام داده‌ایم. این سند، یک مرجع عملی و عمل‌گراست که بودجه‌های لازم نیز در آن برآورد شده و نیاز به تأمین بودجه‌های ملی و عمرانی دارد.

قدردانی از تلاش‌های کارشناسان و پژوهشگران

وکیلی در پایان با تشکر از تلاش‌های کارشناسان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و پژوهشگران اظهار داشت: اَبَرپروژه «چشمه نور» یک طرح اقتدار آفرین ملی و عملی است که مصوبه کمیسون ماده ۲۳ و ۲ ردیف اعتباری را دریافت کرده و ما امیدواریم که این پروژه بتواند برکات خود را به نفع کل کشور و جهان اسلام به ارمغان بیاورد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *