ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

انتقاد اولاد از اداره کل ورزش فارس

در گفت‌وگو با ایسنا، مهدی اولاد، قهرمان پرتاب دیسک در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، انتقادات خود را از اداره کل ورزش فارس مطرح کرده و از وعده‌های بی‌اثر و عدم پرداخت پاداش پارالمپیکی خود حرف زده است.

۲. وضعیت جسمانی و تلاش برای بهبود

۲.۱. شکستگی مچ پا و اقدامات درمانی

اولاد به شکنجه مچ پای خود در طول بازی‌های پاراآسیایی اشاره کرد و درباره عمل پی آر پی برای بهبود این شکستگی و ادامه تمرینات بدنسازی خود توضیح داد.

۲.۲. اعزام به مسابقات جهانی

وی خبر اعزام به مسابقات جهانی ژاپن در اردیبهشت سال آینده را نیز اعلام کرده و تلاش برای کسب رکورد و ارزیابی خود پیش از شرکت در پارالمپیک پاریس را ذکر کرد.

۳. مشکلات مالی و عدم پرداخت پاداش

۳.۱. وعده‌های بی‌اثر اداره کل ورزش فارس

اولاد از وعده‌های اداره کل ورزش فارس برای پرداخت پاداش پارالمپیکی خود خبر داد و تأکید کرد که هر بار با تغییر مدیرکل، تلاش‌های او بی‌نتیجه می‌ماند.

۳.۲. تداوم شکایت و تلاش برای حقوق

او تشکر از شکایت‌های خود از اداره کل ورزش و جوانان فارس کرده و اظهار داشته که حتی با توقیف اموال، حساب‌هایشان را خالی کردند.

۳.۳. عزم برای کسب حقوق در آینده

اولاد با وجود تمام مشکلات مالی و تأخیر در پرداخت پاداش، عزم خود را برای ادامه تلاش تا پارالمپیک پاریس اعلام کرده و امیدوار است که حقوق خود را دریافت کند.

۴. جمع‌بندی

در پایان، این قهرمان پارالمپیک توکیو با وجود مشکلات مالی و انتقادات از اداره کل ورزش فارس، به تصمیم برای ادامه راه خود با هدف کسب مدال طلای پارالمپیک پاریس اشاره کرده و تأکید دارد که هر چه تاخیری هم باشد، تلاش‌های او ادامه خواهد داشت.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *