ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

انبار ۳۵ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران لو رفت!

1 دقیقه خوانده شده

ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در عملیاتی غافلگیرانه، انباری حاوی مقادیر هنگفتی بلورجات تزئینی قاچاق را در جنوب پایتخت کشف و ضبط کردند.

سرهنگ مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به دنبال اقدامات اطلاعاتی و رصد فعالیت‌های قاچاقچیان، از دپوی محموله‌های غیرقانونی در انباری واقع در خیابان فدائیان اسلام مطلع شدیم.

وی افزود: پس از اخذ مجوز قضایی، محل مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت و در ходе بازرسی، مقادیر قابل توجهی بلورجات تزئینی قاچاق از نوع چینی و با برند ARSIS کشف و ضبط شد.

سرهنگ افشاری با اشاره به عدم تطابق اسناد گمرکی با اقلام کشف شده، تصریح کرد: بررسی‌ها نشان داد که این محموله به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و هیچگونه مجوز گمرکی برای آن اخذ نشده بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارزش ریالی این محموله را بیش از ۳۵ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این راستا، یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف این انبار بلور قاچاق بار دیگر نشان دهنده عزم و اراده قاطع پلیس امنیت اقتصادی در برخورد با قاچاق کالا و ارز و صیانت از اقتصاد ملی است.

این اقدام پلیس، ضمن جلوگیری از ورود کالاهای غیرقانونی به بازار، از تضییع حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان داخلی نیز جلوگیری می‌کند.

شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *