ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

افت قیمت سردار آزمون در ترنسفرمارکت؛ بازگشت به سطح دو سال قبل

ارزش سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران، در جدیدترین به‌روزرسانی سایت ترنسفرمارکت به 8 میلیون یورو کاهش یافت. این افت قیمت 2 میلیون یورویی نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد که عملکرد نه چندان مطلوب آزمون در رم و مصدومیت‌های متعدد او، تاثیر منفی بر ارزش این بازیکن در بازار نقل و انتقالات داشته است.

آزمون که در سال 2022 با انتقالی 25 میلیون یورویی به بایر لورکوزن تبدیل به گران‌ترین بازیکن ایرانی تاریخ شده بود، فصل گذشته را به صورت قرضی در رم ایتالیا سپری کرد. او در 28 بازی برای جالوروسی 3 گل به ثمر رساند و نتوانست عملکرد موفقی را به نمایش بگذارد. در نهایت با عدم تمایل رم به خرید دائمی او، آزمون به لورکوزن بازگشت.

با وجود گلزنی برای تیم ملی در دیدار مقابل هنگ‌کنگ، به نظر می‌رسد افت قیمت آزمون پایانی بر روند نزولی او در دو سال اخیر باشد. مصدومیت‌های متعدد و عملکرد نه چندان مطلوب در باشگاه‌های اروپایی، ارزش این بازیکن را به سطح دو سال قبل بازگردانده است.

حال باید منتظر ماند و دید که سردار آزمون در ادامه فصل چه عملکردی را به نمایش خواهد گذاشت و آیا می‌تواند نظر باشگاه‌ها و کارشناسان را جلب کند و بار دیگر به دوران اوج خود بازگردد یا خیر.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *