ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

اردوی نساجی در کشور ترکیه برگزار خواهد شد

سرمربی اسپانیایی تیم نساجی مازندران، آلکاراس، در روز جمعه وارد تهران خواهد شد. این ورود به منظور شروع دور جدید تمرینات تیم است، که برای حضور در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌شود.

آغاز اردوی نساجی در ترکیه

طبق هماهنگی‌های انجام شده، تیم نساجی مازندران برای برگزاری اردوی ۱۲ روزه، در تاریخ ۲۸ دی ماه به کشور ترکیه سفر خواهد کرد. این اردو به منظور برگزاری دو بازی دوستانه در این کشور برنامه‌ریزی شده است.

آمادگی برای مصاف با پیکان

تیم نساجی مازندران در اولین بازی دور برگشت لیگ برتر در تهران به عنوان میزبان حریف خود، تیم پیکان، خواهد بود. آمادگی این تیم برای این مصاف از هفته آینده در تمرینات جدید با حضور سرمربی اسپانیایی به اوج خواهد رسید.

برنامه‌ریزی جهت بهبود عملکرد

ورود سرمربی به تهران و برگزاری اردوی ترکیه، قدمی مهم در راستای بهبود عملکرد تیم نساجی مازندران است. این تدابیر با هدف تقویت اجتماعی و فنی تیم انجام می‌شود تا در لیگ برتر با نتایج خوبی مواجه شود.

حضور در تمرینات با افکار مثبت

تیم نساجی مازندران با حضور سرمربی اسپانیایی، تلاش دارد با افکار مثبت و انگیزشی بالا به مسابقات برخورد کرده و اهداف خود را در لیگ برتر به دست آورد. این برنامه باعث توجه بیشتر به نساجی مازندران و افزایش رتبه آن در رقابت‌های فوتبال کشور خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *