ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

توسعه مهارت‌های پژوهشی با دوره تخصصی اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علوم سیاسی ایران

1 دقیقه خوانده شده


در هفته پژوهش، اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علوم سیاسی ایران به منظور ترویج فرهنگ پژوهشی، دوره علمی تخصصی با عنوان «مهارت‌های پژوهشی» را برگزار می‌کند. این دوره با همکاری اساتید برجسته در زمینه‌های مختلف علوم سیاسی، به دانشجویان فرصتی مناسب برای توسعه مهارت‌های پژوهشی ارائه می‌دهد.

تدریس توسط اساتید برجسته

این دوره تخصصی در تاریخ ۲۱، ۲۲ و ۲۳ آذر ماه برگزار خواهد شد و اساتید معتبری همچون دکتر میترا راه نجات، دکتر محمودرضا رهبر قاضی و دکتر سیدرضا موسوی‌نیا به تدریس در آن مشغول خواهند بود. این اساتید هر یک با تخصص و تجربه خود، به دانشجویان ارائه مطالب آموزشی جامع و کاربردی خواهند کرد.

موضوعات متنوع کارگاه‌ها

در این دوره، موضوعاتی همچون «مقدمه‌ای بر روش مقاله‌نویسی»، «آشنایی با نرم‌افزار spss برای دانشجویان رشته‌های علوم انسانی» و «آینده‌پژوهشی در علوم انسانی» به عنوان کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهند شد. این مباحث از زوایای مختلف به افزایش دانش و مهارت‌های پژوهشی دانشجویان کمک خواهند کرد.

راه‌های ثبت‌نام

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به شناسه تلگرامی usips_admin@ مراجعه کنند. با شرکت در این دوره، دانشجویان فرصتی مناسب برای گسترش دایره مهارت‌های پژوهشی خود را خواهند داشت.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *