ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

آمادگی نظامی رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به غزه

رهبران نظامی صهیونیستی برای حمله به نوار غزه آماده‌اند

حمله زمینی به غزه: ارتش صهیونیستی در حال آماده‌سازی

به گزارش شبکه الجزیره، رسانه‌های صهیونیستی در حال بررسی گزارشات مرتبط با حمله زمینی به نوار غزه، به تفصیل بر اظهارات فرماندهان سابق بخش نظامی رژیم پرداخته‌اند. برخی از آنها اعلام کرده‌اند که حمله هوایی به تنهایی کافی نیست و تنها با حمله زمینی می‌توان به اهداف موردنظر دست پیدا کرد.

نظرات فرماندهان نظامی صهیونیستی

نوعم تیفون، فرمانده سابق جبهه شمالی رژیم صهیونیستی: ابتدا باید به مسئله اسرا و آزادی آنها پرداخته شود و سپس به جنبش حماس روی آورد. مدیریت جنگ از اهمیت بالایی برخوردار است و تنها به تکرار شعارها و حرف‌ها محدود نمی‌شود. رژیم باید خارج از فکرهای قدیمی عمل کرده و نیروهای مقاومت را در مواجهه با عملیات‌های غافلگیرکننده مانند عملیات طوفان الاقصی، متوقف کند. مسئولیت بازگرداندن اسرا به خانه‌هایشان بر عهده کابینه رژیم است.

ایهود باراک، فرمانده سابق ستاد ارتش: حمله زمینی ضروری است و از حملات هوایی تنها برای نابودی قدرت نظامی حماس نمی‌توان بهره‌برد. باید مسئولیت برداشته شود و باید با مدیریت دقیق این حمله روبرو شویم.

نگرانی‌ها و برنامه‌ریزی رژیم

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را از جلسات محرمانه کابینه در مورد برنامه‌ریزی جنگ منتشر کرده و تاکید کرده است که نابودی حماس زمان‌بر خواهد بود و حمله هوایی فقط مرحله اول است. وزیر جنگ رژیم نیز بر نظارت دقیق بر ورود کمک‌ها به نوار غزه تأکید دارد.

دنی یتوم، رئیس سابق سرویس موساد: بعد از عملیات طوفان الاقصی توسط حماس، اعتماد به توانایی سرویس اطلاعات موساد کاهش یافته است.

با این نگرانی‌ها و آمادگی‌ها، رژیم صهیونیستی در آستانه یک حمله زمینی قدرتمند به نوار غزه قرار دارد، و این وضعیت نگرانی‌های جدیدی در منطقه ایجاد کرده است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *